21.1.2014 klo 12:31

Antti Neimala Suomen Yrittäjien varatoimitusjohtajaksi

Suomen Yrittäjien hallitus on nimittänyt varatuomari Antti Neimalan (50) järjestön varatoimitusjohtajaksi. Neimalan vastuualueeksi määrättiin talouspolitiikka ja tutkimus, ympäristö- ja energiapolitiikka, osaamis- ja innovaatiopolitiikka, sääntelypolitiikka, kilpailuoikeudelliset asiat ja EU-asiat sekä yritysten kansainvälistyminen. Neimalalle raportoivat johtaja Veli-Matti Lamppu, ekonomisti Petri Malinen ja kansainvälisten asioiden päällikkö Thomas Palmgren.

Neimala toimii tällä hetkellä Suomen Yrittäjien johtajana. Hän on toiminut järjestössä useissa eri tehtävissä yhteensä noin kymmenen vuoden ajan. Lisäksi hän on työskennellyt muun muassa Elinkeinoelämän keskusliiton EK:n pk-johtajana, Keskuskauppakamarin osastopäällikkönä, säädösvalmistelun kehittämishankkeen SÄVYn projektijohtajana ja kahden ministerin erityisavustajana.

Varatoimitusjohtajat Neimala ja Anssi Kujala raportoivat toimitusjohtaja Jussi Järventaukselle.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Jussi Järventaus, Suomen Yrittäjät, p. 050 336 0015, jussi.jarventaus@yrittajat.fi
varatoimitusjohtaja Antti Neimala, Suomen Yrittäjät, p. 040 173 7007, antti.neimala@yrittajat.fi