10.8.2012 klo 14:16

Armi Murto Suomen Yrittäjien järjestöasiamieheksi

Max Lindholmin seuraajaksi Suomen Yrittäjien järjestöasiamiehenä on nimitetty Armi Murto. Hän on juuri aloittanut tehtävässään.

Armi Murto on 28-vuotias kansainvälisen liiketoiminnan tradenomi. Hän vastaa Suomen Yrittäjissä mm. ruotsinkielisestä järjestötoiminnasta ja seniorijäsentoiminnasta.

Murto siirtyy tehtävään HAAGA-HELIAn opiskelijakunnan pääsihteerin paikalta. Hän on aiemmin työskennellyt mm. Ruotsinkielisen kauppakorkeakoulun Hankenin ylioppilaskunnan edunvalvontasihteerinä. Lisäksi Murto on toiminut Suomen ammattikorkeakouluopiskelijakuntien liitto – SAMOK ry:n puheenjohtajana.

Järjestöasiamiehenä Armi Murron toimenkuva on seuraava:

• vastaa ruotsinkielisestä järjestötoiminnasta ja jäsenpalveluista
  • toimii ruotsinkielisen valiokunnan sihteerinä
  • antaa ruotsinkielisille jäsenille neuvontapalvelua sovittavista teemoista
  • vastaa SY:n neuvontapalveluiden organisoinnista, kehittämisestä ja seurannasta yhdessä Janne Makkulan kanssa
  • seniorijäsenyystoiminnan kokonaisvastuu; toiminnan suunnittelu ja organisointi
  • osallistuu jäsenetu- ja markkinointiyhteistyön kehittämiseen liittyviin tehtäviin yhdessä Johanna Hallikaisen kanssa
  • muut erikseen sovittavat tehtävät

Lisätietoja:
varatoimitusjohtaja Anssi Kujala, Suomen Yrittäjät, p. 0400 567 925, ’); // –>
järjestöasiamies Armi Murto, Suomen Yrittäjät, p. 040 653 1999, ’); // –>

Suomen Yrittäjät on jäsenmäärältään elinkeinoelämän suurin, yli 115 000 jäsenyrityksen keskusjärjestö. Jäsenyritysten työllistävä vaikutus on yli puoli miljoonaa henkilöä. Jäsenyrityksistä puolet on yksinyrittäjiä ja puolet työnantajayrityksiä. Yrittäjäjärjestön toiminta rakentuu yli 400 paikallisyhdistyksestä, 21 aluejärjestöstä ja 52 toimialajärjestöstä.