21.9.2009 klo 08:46

Huomattavia säästöjä energiakuluista

Skapat Energian tekemät energiaselvitykset osoittavat, että yrityksillä on mahdollisuus säästää huomattavia määriä energiakuluistaan. Usein pelkillä säätötoimenpiteillä voidaan pienentää lämmön ja sähkön kulutusta useiden tuhansien eurojen arvosta vuositasolla. Sähkölaitteiden määrän lisääntymisen takia on rakennuksien ylilämpö yleinen ongelma Suomessa.

Jäähdytyslaitteiden hankinnan vaihtoehto on pienentää rakennuksen lämpökuormaa esimerkiksi siirtymällä energiatehokkaampiin valaisimiin. Energiankäytön taso ja jakaantuminen kannattaa selvittää asiantuntijalla, jotta voidaan valita järkevimmät toimenpiteet kokonaisuuden kannalta. Liian usein sorrutaan osaoptimointiin, jolloin säästäminen toisessa energiamuodossa lisää toisen energiamuodon kulutusta. Skapat Energia tekee edullisesti energiaselvityksen kiinteistön energiankäytön kokonaistilanteesta. Energiaselvitys sisältää myös energiatodistuksen, jolla on helppo osoittaa tarvittaessa rakennuksien energiatehokkuusluokka. Skapat energia tarjoaa Suomen Yrittäjien jäsenille 10% alennuksen sähkönhankinnasta. Skapat Energia on riippumaton ja suurin suomalainen sähkönhankinnan asiantuntijayritys. Skapat Energia tarjoaa kaikille Suomen Yrittäjät Ry:n jäsenille sähkönhankinnan kilpailutuksen ja asiantuntijapalvelut jäsenhintaan. Jäsenetu soveltuu niille yrityksille, joiden sähkön vuosikulutus on 50 000 kWh tai enemmän. Lue lisää www.skapat.fi tai ota yhteyttä asiakaspalvelu@skapat.fi tai puhelimitse 020 7414 110