7.6.2016 klo 09:16

Jäsenkysely: Suomen Yrittäjät on luotettava ja asiantunteva

Suomen Yrittäjien vahvuuksia on luotettavuus ja asiantuntevuus. Vahvuudet nousivat esiin Suomen Yrittäjien jäsenkyselyssä, johon vastasi 4414 yrittäjää 19.4 – 2.5.2016.

Yritykset liittyvät Suomen Yrittäjien jäseneksi erityisesti edunvalvonnan ja järjestöltä saatavan neuvonnan vuoksi. Edelliseen, vuonna 2014 tehtyyn jäsenkyselyyn verrattuna verkostoitumisen merkitys jäsenyyden perusteena on kasvanut. Edellisessä kyselyssä 26 prosenttia vastaajista ilmoitti verkostoitumisen kolmen tärkeimmät jäsenyysperusteen joukkoon, nyt luku oli 40 prosenttia.

Lisää hyötyä liiketoimintaan

Jäsenet odottavat Suomen Yrittäjiltä enemmän hyötyä liiketoimintaan ja ammatillisen osaamisen kehittämiseen.

– Lähdemme etsimään avarakatseisesti ja luovasti uusia tapoja jäsenyritystemme liiketoiminnan ja ammatillisen osaamisen tukemiseen. Digitalisaation vahvemmassa hyödyntämisessä on suuria mahdollisuuksia jäsentemme palvelemiseen aivan uusin tavoin, järjestöjohtaja Hanna Tapala toteaa.

Arvonta vastanneiden kesken

Jäsenkyselyyn vastanneiden kesken arvottiin teräksinen Aalto-vati ja kolme Wiesedahl-laturia. Aalto-vadin voittajaksi arvottiin Anne Kampman, Tilitoimisto Facta Count Oy Kuhmosta. Laturit lähtivät Petri Nummiselle Rättivääpeli Oy:öön Läyliäisiin, Sari Römanille Aroniapuuhun Siuntioon ja Risto Hanhirovalle GooseHill IT Oy:öön Espooseen.

Lue kyselystä tarkemmin täältä.

Lisätiedot:
järjestöjohtaja Hanna Tapala, 041 544 9500, hanna.tapala@yrittajat.fi