1.11.2016 klo 11:02

Juha Rantanen on vuoden 2016 omistajanvaihdosasiantuntija

​Vuoden 2016 omistajanvaihdosasiantuntija on toimitusjohtaja Juha Rantanen Suomen Yrityskaupat Oy:stä. – Hän on edistänyt erityisesti mikro- ja pk-yritysten yritysmarkkinoiden kehittymistä merkittävästi, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen totesi palkintoa luovuttaessaan.

Rantanen on edistänyt omistajanvaihdoksia pitkään ja ansiokkaasti. Hän perusti tasan 20 vuotta sitten yhdessä Matti Aarnion kanssa Suomen Yrityskaupat –yrityksen, jolla on kymmenkunta toimipistettä eri puolilla Suomea. Rantanen on myös ollut käynnistämässä Suomen Yritysvälittäjäin Liittoa, jonka tarkoituksena on edistää toimialan kehittymistä ja edesauttaa luotettavan yritysvälitystoiminnan kasvua. Lisäksi hän jakaa tietoa omistajanvaihdoksista esimerkiksi esiintymällä tilaisuuksissa ja kirjoittamalla kirjoja.

Vuoden Omistajanvaihdos asiantuntijan valinnalla halutaan edistää mikro- ja pk-yritysmarkkinoiden kehittymistä. Valinnan tekivät tilaisuuden järjestäneet organisaatiot Suomen Yrittäjät, Elinkeinoelämän keskusliitto, Suomen Uusyrityskeskukset ja Finnvera konferenssin osallistuneiden ehdotusten pohjalta.

Palkinto jaettiin Omistajanvaihdos 2016 -konferenssissa Helsingissä tänään. Konferenssissa on koolla yli 200 omistajanvaihdosten asiantuntijaa eri puolilta Suomea.

Lisätiedot:
projektipäällikkö Mika Haavisto, Suomen Yrittäjät, p. 050 550 1993, mika.haavisto@yrittajat.fi