18.1.2011 klo 15:15

Nimityksiä Suomen Yrittäjissä:

Markku Lamminmäki hallintojohtajaksi
Antti Neimala EU-edustajaksi

Suomen Yrittäjien hallintojohtajaksi on valittu tehtävää väliaikaisesti hoitanut Markku Lamminmäki. Hallintojohtajan tehtävään kuuluu kokonaisvastuu järjestön ja sen omistamien tytäryhtiöiden taloudesta ja henkilöstöstä. Lamminmäki on aloittanut järjestötoimintansa vuonna 1981 Etelä-Pohjanmaan Yrittäjien toimitusjohtajana ja siirtynyt keskusjärjestöön talouspäälliköksi 1990. Keskusjärjestössä hän on hoitanut useita eri tehtäviä toimien viimeksi järjestöpäällikkönä. Hallintojohtaja on johtoryhmän jäsen.

Suomen Yrittäjien pysyväksi edustajaksi Brysseliin on nimitetty varatuomari, LLM Antti Neimala. Neimala on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Suomen Yrittäjien johtajana ja toimitusjohtajan varamiehenä sekä Elinkeinoelämän Keskusliiton PK-johtajana. Antti Neimalan tehtävinä on seurata EU-instituutioiden toimintaa, tukea järjestön edunvalvontatyötä ja tiedottaa yrittäjille tärkeistä EU-asioista.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Jussi Järventaus, Suomen Yrittäjät, p. 050 336 0015