12.8.2016 klo 10:22

Nimityksiä Suomen Yrittäjissä: Talouspäälliköksi Riikka Järvenpää ja toimitusjohtajan assistentiksi Anne Vauhkonen

Suomen Yrittäjien talouspäälliköksi on nimitetty Riikka Järvenpää ja toimitusjohtajan assistentiksi Anne Vauhkonen.

Riikka Järvenpää on valmistunut Karelia-ammattikorkeakoulusta Joensuusta ja Southamptonin yliopistosta. Hän on tehnyt monipuolisen uran taloushallinnon johtotehtävissä muun muassa controllerina Fujitsu-konsernissa ja talousjohtajana Nobina Finland Oy:ssä. Hän on Suomen Yrittäjien johtoryhmän jäsen. Järvenpään edeltäjä Teemu Turunen siirtyi kesällä yrittäjäksi.

Toimitusjohtaja Mikael Pentikäisen assistentiksi on nimitetty Anne Vauhkonen. Hän seuraa tehtävässä Sari Sepposta, joka siirtyy syksyllä eläkkeelle. Vauhkonen toimii tällä hetkellä Maa- ja metsätaloustuottajain keskusliiton MTK:n puheenjohtajan ja toiminnanjohtajan assistenttina. Hän on ollut siinä tehtävässä 2005 lähtien. Vauhkonen on ollut myös muun muassa MTK:n metsälinjan sihteeri sekä toimitusjohtajan sihteeri L’Oréal Finland Oy:ssä.

Lisätietoja
toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen, Suomen Yrittäjät, p. 040 504 1944, mikael.pentikainen@yrittajat.fi