2.12.2011 klo 10:22

Suomen Yrittäjät mukaan perustayritys.fi-palveluun

Suomen Yrittäjät ja perustayritys.fi-palvelu ovat sopineet yhteistyöstä. Perustayritys.fi on ilmainen ja luotettava nettipalvelu, jonka avulla syntyvät yhdellä istumalla yrityksen perustamisessa ja toiminnan käynnistämisessä tarvittavat dokumentit, pankkiyhteydet ja vakuutukset vaivatta ja kerralla oikein. Yhteistyön myötä perustettava yritys voi liittyä samalla myös Suomen Yrittäjien jäseneksi.

– Suomen Yrittäjien palvelutarjonta on aloittavalle yritykselle kullanarvoinen. Maksuton neuvontapalvelumme auttaa tilanteessa kuin tilanteessa, yrittäjäyhdistysten tapahtumissa tutustuu luontevasti alueen muihin yrityksiin ja koulutuksistamme, tiedotuksestamme ja jäseneduistamme yrittäjä saa rahanarvoista tukea toimintaansa, kertoo Suomen Yrittäjien järjestöpäällikkö Hanna Tapala.

Liittyminen yrittäjäjärjestöön jo yrityksen perustamisvaiheessa istuu hyvin perustayritys.fi-palvelun ideologiaan; yrittämisestä voidaan tehdä helpompaa ja turvallisempaa.

Suomen Yrittäjät on elinkeinoelämän suurin, yli 113 000 jäsenyrityksen keskusjärjestö. Mukana on yrityksiä lähes kaikilta toimialoilta. Jäsenyrityksistä puolet on yksinyrittäjiä ja puolet työnantajayrityksiä. Suomen 88 000 työnantajayrityksestä Suomen Yrittäjiin kuuluu 52 000 yritystä. Yrittäjäjärjestön toiminta rakentuu yli 400 paikallisyhdistyksestä, 21 aluejärjestöstä ja 53 toimialajärjestöstä.

Lisätietoja:

järjestöpäällikkö Hanna Tapala 041 544 9500, hanna.tapala@yrittajat.fi