8.1.2013 klo 09:00

Suomen Yrittäjien järjestötunnus uusiksi – ytimekkäästi Yrittäjät

Suomen Yrittäjät uudistaa ilmettään ja ottaa käyttöön uuden järjestötunnuksen. Tästä lähtien Suomen Yrittäjien järjestötunnus on ytimekkäästi Yrittäjät.

116 000 jäsenyritystä, 21 aluejärjestöä, 400 paikallisyhdistystä ja 53 toimialajärjestöä takaavat sen, että Suomen Yrittäjät vaikuttaa yrittäjien puolesta koko Suomessa, jokaisessa kunnassa. Aluejärjestön tai paikallisyhdistyksen nimi sijoitetaan yhteisen Yrittäjät-logon alle. Myös toimialajärjestöjen toivotaan hyödyntävän uutta tunnusta.

– Entistä yhdenmukaisemmalla ilmeellä haluamme kertoa, että järjestömme on maan kattavin yrittäjyyden puolestapuhuja, Suomen Yrittäjien varatoimitusjohtaja Anssi Kujala sanoo. Uuden järjestötunnuksen suunnittelu lähti liikkeelle professori Kyösti Variksen luomasta ja vuonna 1996 käyttöönotetusta Y–merkistä. Uusi tunnus muokattiin sen pohjalta niin, että tunnus vastaa nykyaikaisiin teknisiin vaatimuksiin ja toimii hyvin digitaalisessa ympäristössä. Uudistuksen toteutti mainostoimisto SEK Promote. Vuodenvaihteessa avautuivat myös Suomen Yrittäjien uudistuneet verkkosivut osoitteessa www.yrittajat.fi. Ne palvelevat yrittäjiä ja yrittäjyydestä kiinnostuneita nyt entistä paremmin. Yrittäjyysuutiset ovat esillä nopeammin ja selkeämmin ja arvokkaan yrittäjyystiedon löytää helpommin.