1.3.2005 klo 15:38

Synet.yrityshaku on Suomen Yrittäjien uusin verkkopalvelu

Suomen Yrittäjien Yrittäjäportaaliin on avattu sähköinen yrityshakemisto synet.yrityshaku. Hakemisto perustuu Suomen Yrittäjien jäsenrekisteriin, joten hakemistossa on lähes 60 000 pk-yrityksen tiedot jaoteltuna mm. Suomen Yrittäjien kuntakohtaisten paikallisyhdistysten mukaisesti. Hakemisto löytyy tällä sivulla olevan linkin kautta tai suoraan osoitteella www.yrittajat.fi/yrityshaku.

Näkyvyyden hakemistossa saavat kaikki Suomen Yrittäjien paikallisyhdistysten jäsenyritykset, jolloin hakemisto on alansa laajimpia Suomessa. Hakemiston hyödyntäminen on avoin kaikille internetin käyttäjille, joten SY:n osaavien jäsenyritysten kaupalliset yhteystiedot ovat asiakas- ja yritysyhteyksiä etsivien löydettävissä.

synet.yrityshaussa yrityksiä voi hakea toimialan, sijaintikunnan tai vapaan sanahaun perusteella. Suomen Yrittäjien jäsenyrityksen tiedoista näytetään yrityksen nimi, osoite, puhelin- ja faksinumerot, sähköposti- ja www-osoite sekä yrityksen kokoluokka ja toimialatieto. Yrityksen sähköposti- ja kotisivuosoite toimivat linkkeinä ao. kohteisiin.

Suomen Yrittäjät edistää synet.yrityshaulla jäsenyritystensä liiketoimintaa ja tuo samalla selkeyttä sähköisille hakemistomarkkinoille, joita on varjostanut epämääräiset tarjoukset ja aiheettomat laskutusyritykset.

Synet.yrityshaun osoite on http://www.yrittajat.fi/yrityshaku

Hakemiston tekniikan on rakentanut turkulainen Sulatto Technologies Oy.

Lisätietoja:
päätoimittaja Jouko Lantto, 0500 402 562