9.12.2014 klo 13:04

Yli 50 000 yrittäjää saa joka vuosi apua Suomen Yrittäjien neuvontapalvelusta

Suomen Yrittäjien jäsen saa maksutta puhelinneuvontaa yritystoiminnan ongelmissa. Apua saa soittamalla numeroon 09 229 221 ja kertomalla jäsennumeron. Puheluita tulee vuosittain peräti 50 000. Tuoreen jäsentutkimuksen perusteella apu on koettu erittäin hyväksi.

Suomen Yrittäjien neuvontapalvelusta saa vastauksia esimerkiksi verotusta, yrittäjän sosiaaliturvaa, työehtosopimuksia, työlainsäädäntöä, sopimusoikeutta, yrityslainsäädäntöä ja yritysten omistajanvaihdoksia koskeviin kysymyksiin. Eniten kysytään työoikeudesta, yrityksen verotuksesta, sopimusasioista ja harhaanjohtavan markkinoinnin torjunnasta.

Suomen Yrittäjien jäsenet voivat siis helposti ottaa yhteyttä asiantuntijoihin ja keskustella luottamuksellisesti lakimiehen kanssa. Yhteyttä ottava yrittäjä auttaa paitsi itseään, myös muita samassa jamassa olevia, sillä neuvontanumeroon soittavilta yrittäjiltä saadaan tärkeää tietoa siitä, mihin asioihin pitää vielä vaikuttaa.