21.10.2014 klo 20:12

Yrittäjän ääni -kampanjalla yrittäjät kertovat päättäjille, mitä he kaipaavat työllistääkseen lisää

Suomen Yrittäjät käynnistää Yrittäjän ääni -kampanjan, jolla yrittäjät kertovat toiveensa suoraan päättäjille. Osoitteessa www.yrittäjänääni.fi yrittäjä voi kertoa kansanedustajalle, mitä Suomessa pitäisi tehdä, jotta yritykset menestyisivät paremmin ja voisivat tarjota uusia työ-paikkoja ihmisille ja lisää verotuloja valtiolle.

Työttömyys Suomessa on lisääntynyt. Julkisella sektorilla on pakko säästää, joten sinne ei uusia työpaikkoja synny. Jo yli kymmenen vuoden ajan uudet työpaikat ovat Suomessa syntyneet pieniin ja keskisuuriin yrityksiin.

– Aika laajasti on alettu ymmärtää, että Suomi tarvitsee yrittäjiä ja yrittäjyyttä noustakseen taan-tumasta. Mutta nyt tarvitaan tekoja, Suomen Yrittäjien varatoimitusjohtaja Anssi Kujala sanoo.

– Siksi tarjoamme yrittäjille mahdollisuuden kertoa toiveensa päättäjille osoitteessa www.yrittäjänääni.fi.

Kujala kertoo, että yrittäjien viestit eivät tuki kansanedustajien sähköposteja.

– Toimitamme koosteen yrittäjien ehdotuksista eduskuntaryhmien puheenjohtajille 7. marraskuuta. Keräämme ehdotuksia kuitenkin kevääseen asti osana yrittäjien eduskuntavaalikampanjaa.

Kampanja vauhdittuu perjantaina Tampereella alkavilla Valtakunnallisilla yrittäjäpäivillä, jonne kokoontuu lähes 1800 pk-yrittäjää eri puolilta Suomea.

Lisätietoja:
www.yrittäjänääni.fi
varatoimitusjohtaja Anssi Kujala, Suomen Yrittäjät, p. 0400 567 925, anssi.kujala@yrittajat.fi
tiedottaja Siri Markula, Suomen Yrittäjät, p. 09 2292 2968, siri.markula@yrittajat.fi