YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Asiakaslähtöisestä toimintamallista kilpailuetua
- Suomen Yrittäjät
HUOM! Koulutuksen ajankohta on muuttunut marraskuulta 2024 tammikuulle 2025!
Merkityksellistä asiakaskokemusta ja arvoa asiakkaan ehdoilla
Ensisijainen kilpailu käydään tänä päivänä hyvällä asiakaskokemuksella! Palvelut ja tuotteet ovat kopioitavissa mutta hyvällä asiakaskokemuksella on mahdollisuus erottautua kilpailijoista ja rakentaa aitoa kilpailuetua sekä lisätä myyntiä.
Koulutuksen jälkeen sinulla on selkeä käsitys mistä asiakaslähtöisessä liiketoiminnassa on kyse ja miksi asiakaslähtöinen liiketoiminta ja hyvä asiakaskokemus on niin vahvoja kilpailutekijöitä tämän päivän nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.
Saat konkreettisia vinkkejä ja työkaluja asiakaslähtöisen toiminnan kehittämiseen omassa yrityksessäsi.
Koulutuksen sisältöä
- Kilpailuetu – mikä on kilpailuetu ja miten se rakennettaan
- Asiakaslähtöinen toimintamalli – miksi on tärkeä tuntea omat asiakkaansa ja muuta keskeiset ihmiset oman liiketoiminnan läheisyydessä
- Asiakaslähtöisestä toimintamallista kilpailuetua – miten muuttaa asiakaslähtöinen toimintamalli ja hyvä asiakaskokemus kilpailueduksi
Koulutus sopii toimialasta riippumatta kaikille yrityksille, joissa halutaan luoda asiakaslähtöinen toimintamalli, teitpä sitten kuluttaja- tai B2B-kauppaa. Erityisesti koulutus on kohdennettu yksinyrittäjille ja muutamia henkilöitä työllistäville mikroyrityksille.
Asiantuntija
Martina Candolin
liiketoimintamuotoilija ja yrittäjä & perustaja, Unicorn Business Design
Martina Candolin perusti Unicorn Business Design, koska hän haluaa auttaa yrittäjiä ja yrityksiä loistamaan ihmiskeskeisesti. Martinalla on pitkä kokemus palvelualalta, erityisesti digitaalisten- ja asiantuntijapalvelujen sekä liiketoiminnan
kehittämisestä ja johtamisesta. Työelämässä häntä kiehtoo ja kiinnostaa liiketoiminnan kehittäminen, muutos ja ihmiset. Martina yhdistää liiketoimintamuotoilun menetelmiä ja työkaluja liiketoiminta-ajatteluun varmistaakseen innovatiiviset ja ihmislähtöiset ratkaisut.