YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Myyntiä digimarkkinoinnilla – aloittelevan mainostajan ABC
- Suomen Yrittäjät
Lisää myyntiä digimarkkinoinnilla
Etsitkö tehokkaita tapoja tavoittaa ja sitouttaa asiakkaita verkossa? Kaipaako digimarkkinointisi astetta ammattimaisempaa otetta? Opi lisää digimarkkinoinnin ammattilaisilta, jotka auttavat alkuun ja jakavat parhaat käytännöt kanssasi. Yrittäjät-akatemian maksuttomalla verkkokurssilla tutustut perustason toimintatapoihin ja työkaluihin, joita voit soveltaa liiketoimintaasi ja tehdä tuloksia.
Maksuttoman koulutuksen tarjoaa Sanoma. Koulutuksessa tutustut myös Sanoman ratkaisuihin pienyrittäjille.
Koulutus toteutetaan Claned-oppimisalustalla ja se sisältää lyhyitä videoita ja tehtäviä.
Näin tämä toimii:
- Ilmoittaudu mukaan. Ilmoittautuminen on auki 10.12. saakka.
- Saat sähköpostiisi tunnukset oppimisalustalle viimeistään viikon kuluessa.
- Kirjaudu oppimisalustalle sähköpostin ohjeen mukaan.
- Opiskele omaan tahtiisi. Koulutus on käytössäsi 19.12.2024 saakka.
Koulutus sopii pienille yrityksille, jotka haluavat
- lisätä myyntiä digimarkkinoinnin avulla.
- saada perustason vinkkejä tuloksellisen digimarkkinoinnin aloittamiseen ja toteuttamiseen.
- tehdä omasta digimarkkinoinnistaan astetta ammattimaisempaa.
Koulutus sopii aloittelijoille, eikä siinä vaadita erityistä aiempaa osaamista. Koulutus sopii kuluttajamyyntiä ja yritysmyyntiä tekeville yrityksille.
Koulutus on maksuton kaikille yrittäjille, eikä se edellytä Yrittäjien jäsenyyttä.
Koulutuksen keskeiset opit
Koulutuksen sisältö
Ihmiset käyttävät yhä enemmän aikaa verkossa, mutta yksittäisillä sivustoilla viivytään lyhyen aikaa. Löytääkö asiakas yrityksesi verkkosivulta tarvittavat tiedot nopeasti ja helposti? Auttaako verkkosivu asiakasta ostamaan sinulta? Kotisivut ovat digimarkkinoinnin kulmakivi. Tästä osiosta saat 5 vinkkiä, miten voit rakentaa toimivat kotisivut.
Mitä tuloksia saat aikaan markkinoinnilla ja mainonnalla lyhyellä ja pitkällä aikavälillä? Huolellisesti pohditut tavoitteet auttavat sinua suuntaamaan markkinointiponnistukset siten, että ne lisäävät myyntiä. Tästä osiosta saat vinkkejä markkinoinnin tavoitteiden ja mittareiden laatimiseen.
Markkinoinnin tuloksellisuutta voi vahvistaa näkymällä useammassa kanavassa, jossa kohderyhmä viettää aikaa. Miten voit tavoittaa kohderyhmäsi eri kanavien kautta? On aika luopua yksittäisistä somepostauksista ja ottaa askelia kohti suunnitelmallista mainontaa. Tässä osiossa tutustut eri kanaviin ja saat ideoita mediamixin rakentamiseen.
Kouluttajat
Ida Soini
Myyntipäällikkö – Kasvupalvelu, Sanoma
Ida on työskennellyt markkinoinnin parissa monessa roolissa, tekijänä, ostajana sekä yrittäjänä.
Ida auttaa kasvuhaluisia yrityksiä tuottamaan liiketoiminnalle merkityksellisiä tuloksia markkinoinnin keinoin.
Tomi Jäppinen
Product Portfolio Lead, Sanoma
Tomi on digimarkkinoinnin ammattilainen, jonka intohimona on mainonnan tuloksellisuus.
Tomi vastaa erilaisista kasvuhankkeista sekä uusien palveluiden kaupallistamisesta ja konseptoinnista pienille ja keskisuurille mainostajille.