YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Myyntiä digimarkkinoinnilla – aloittelevan mainostajan ABC
- Suomen Yrittäjät
Lisää myyntiä digimarkkinoinnilla
Etsitkö tapoja tavoittaa ja sitouttaa asiakkaita verkossa? Oletko digimarkkinoinnin vasta-alkaja? Ota perusteet haltuun digimarkkinoinnin ammattilaisten avulla. Yrittäjät-akatemian maksuttomalla verkkokurssilta saat ideoita digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen.
Koulutus on nyt auki ja voit tulla mukaan joustavasti. Ilmoittautuminen on auki 17.3. saakka. Koulutus on auki 31.3.2025 saakka.
Maksuttoman koulutuksen tarjoaa Sanoma.
Koulutus toteutetaan Claned-oppimisalustalla. Koulutus sisältää
- videoita, joiden yhteiskesto on 35 minuuttia
- monivalinta- ja pohdintatehtäviä.
Näin tämä toimii:
- Ilmoittaudu mukaan. Ilmoittautuminen on auki 17.3. saakka.
- Saat sähköpostiisi tunnukset oppimisalustalle viikon kuluessa.
- Kirjaudu oppimisalustalle sähköpostin ohjeen mukaan.
- Opiskele omaan tahtiisi. Koulutus on käytössäsi 31.3.2025 saakka.
Jos kaipaat tehostarttia koulutukseen, tule mukaan verkkokurssien aloitusinfoon ma 20.1.klo 14.30-15.30. Saat konkreettiset ohjeet, kuinka verkkokurssille pääsee ja miten se toimii. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi.
Yrittäjät-akatemian verkkokurssit toteutetaan samansisältöisinä kolme kertaa vuoden aikana.
Koulutus sopii:
- sinulle, joka haluat saada perustason vinkkejä digimarkkinoinnin aloittamiseen ja toteuttamiseen.
- haluat lisätä asiakasvirtaa ja myyntiä digimarkkinoinnin avulla.
- haluat tehdä yrityksesi digimarkkinoinnista astetta ammattimaisempaa.
- aloittelijoille.
- kuluttaja- ja yritysmyyntiä tekeville pienille yrityksille.
Koulutus on avoin ja maksuton kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Koulutus on maksuton kaikille yrittäjille, eikä se edellytä Yrittäjien jäsenyyttä.
Koulutuksen keskeiset opit
Koulutuksen sisältö
Ihmiset käyttävät yhä enemmän aikaa verkossa, mutta yksittäisillä sivustoilla viivytään lyhyen aikaa. Löytääkö asiakas yrityksesi verkkosivulta tarvittavat tiedot nopeasti ja helposti? Auttaako verkkosivu asiakasta ostamaan sinulta? Kotisivut ovat digimarkkinoinnin kulmakivi. Tästä osiosta saat 5 vinkkiä, miten voit rakentaa toimivat kotisivut.
Sisältö:
- video (8min)
- pohdintatehtäviä ja monivalintatehtäviä
Mitä tuloksia saat aikaan markkinoinnilla ja mainonnalla lyhyellä ja pitkällä aikavälillä? Huolellisesti pohditut tavoitteet auttavat sinua suuntaamaan markkinointiponnistukset siten, että ne lisäävät myyntiä. Tästä osiosta saat vinkkejä markkinoinnin tavoitteiden ja mittareiden laatimiseen.
Sisältö:
- video (10 min)
- pohdintatehtäviä ja monivalintatehtäviä
Markkinoinnin tuloksellisuutta voi vahvistaa näkymällä useammassa kanavassa, jossa kohderyhmä viettää aikaa. Miten voit tavoittaa kohderyhmäsi eri kanavien kautta? On aika luopua yksittäisistä somepostauksista ja ottaa askelia kohti suunnitelmallista mainontaa. Tässä osiossa tutustut eri kanaviin ja saat ideoita mediamixin rakentamiseen.
Sisältö:
- video (16 min)
- pohdintatehtäviä ja monivalintatehtäviä
Kouluttajat
Ida Soini
Myyntipäällikkö – Kasvupalvelu, Sanoma
Ida on työskennellyt markkinoinnin parissa monessa roolissa, tekijänä, ostajana sekä yrittäjänä.
Ida auttaa kasvuhaluisia yrityksiä tuottamaan liiketoiminnalle merkityksellisiä tuloksia markkinoinnin keinoin.
Tomi Jäppinen
Product Portfolio Lead, Sanoma
Tomi on digimarkkinoinnin ammattilainen, jonka intohimona on mainonnan tuloksellisuus.
Tomi vastaa erilaisista kasvuhankkeista sekä uusien palveluiden kaupallistamisesta ja konseptoinnista pienille ja keskisuurille mainostajille.