YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Näin teet toimivan mainosbudjetin
- Suomen Yrittäjät
Jokainen markkinoija pinnistelee joskus budjetin äärellä. Miten markkinoinnin budjetti laaditaan? Mitä kannattaa priorisoida ja miten saadaan aikaiseksi tuloksia – tarvittaessa pienemmälläkin budjetilla?
Tässä webinaarissa tarjoamme konkreettiset perustason eväät mainonnan budjetointiin: lähtökohtiin, tavoitteiden asettamiseen ja mittarointiin. Webinaari on tarkoitettu erityisesti pk-yrittäjille, jotka vasta aloittelevat mainontaa tai miettivät, mistä mainonnassa kannattaa lähteä liikkeelle.
Webinaarin sisältöä
- Tavoiteasetanta ja mittarointi: Tomi Jäppinen kertoo mainonnan tavoitteiden määrittelystä ja niiden onnistumisen seurannasta.
- Kohderyhmät: Paula Kahila antaa vinkkejä kohderyhmien määrittelyyn, jotta pystyt tekemään tehokasta viestintää oikeille ihmisille sopivalla mediavalinnalla.
- Käytännön esimerkkejä: Leena Tiitola esittelee erikokoisia kampanjaesimerkkejä ja oppeja tilanteisiin, joissa mainonnan budjetti on pieni.
Maksuton webinaari järjestetään Suomen Yrittäjien ja Sanoma Median yhteistyönä ja se on avoin kaikille kiinnostuneille.
Tule mukaan oppimaan mainosbudjetin rakentamisesta!
Webinaarin puhujat
Product Portfolio Lead Tomi Jäppinen työskentelee Sanomalla kehitystehtävissä. Tomi miettii työkseen miten ja millaisilla palveluilla sekä tuotteilla Sanoma palvelee parhaiten pk-yrittäjiä nyt ja tulevaisuudessa.
Insight Manager Paula Kahila työskentelee Sanomalla tutkimustiedon hyödyntämisen parissa. Paulalla on monipuolinen kokemus markkinoinnista asiakkaan puolelta pöytää markkinointitoimistotaustalla.
Myyntipäällikkö Leena Tiitolan löytää Pirkanmaan aluemyynnistä. Leenalla on pitkä ja monipuolinen kokemus pk-asiakkaiden parissa työskentelystä, ja hän auttaa löytämään ratkaisut asiakkaiden kaikenkokoisille budjeteille.