YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

Sosiaalisen myynnin metodit ja prosessit

Verkossa
  • Suomen Yrittäjät

Lisää myyntiä tehokkaasti somen avulla

Haluatko ymmärtää modernin monikanavaisen myynnin toimintamalleja? Haluatko oppia, kuinka sosiaalisen median ja verkostojen avulla myyt enemmän ja vaivattomammin?

Tervetuloa käytännönläheiselle verkkokurssille, josta saat työkaluja ja näkökulmia, joilla nostat b-to-b -myyntityösi uudelle aikakaudelle sosiaalisen median avulla!

Koulutus avautuu 8.1.2025 ja on auki 31.3.2025 saakka. Voit tulla mukaan joustavasti. Ilmoittautuminen on auki 17.3. saakka.

Yrittäjät-akatemia kultainen ikoni maksuton jäsenille

Koulutus toteutetaan Claned-oppimisalustalla ja se koostuu lyhyistä videoista.

Näin tämä toimii:

  1. Ilmoittaudu mukaan. Ilmoittautuminen on auki 17.3. saakka.
  2. Saat sähköpostiisi tunnukset oppimisalustalle, kun koulutus avautuu 8.1.2025.
  3. Kirjaudu oppimisalustalle sähköpostin ohjeen mukaan.
  4. Opiskele omaan tahtiisi. Koulutus on käytössäsi 31.3. 2025 saakka.

Jos kaipaat tehostarttia koulutukseen, tule mukaan verkkokurssien aloitusinfoon ma 20.1.klo 14.30-15.30. Saat konkreettiset ohjeet, kuinka verkkokurssille pääsee ja miten se toimii. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Koulutus sopii sinulle, joka

  • haluat oppia hyödyntämään sosiaalisen myynnin menetelmiä osana myyntityötä.
  • teet erityisesti b-to-b- kauppaa.
  • käytät jo sosiaalisista mediaa (erityisesti LinkedIn) ja haluat oppia hyödyntämään sitä paremmin.
  • tunnistat, että asiakkaasi ovat sosiaalisen median kanavissa.

Koulutuksen opit

Sosiaalisen myynnin toimintamallit

Sosiaalisen myynnin perusteet

Sosiaalinen myynti osana myyntityötä

Sosiaalisen myynnin työkalut osaksi myyntityötä.

Sosiaalinen myynti osana myyntiprosessia

Sosiaalinen myynti osaksi myyntiprosessia.

Sisältö

Osiossa käsitellään sosiaalisen myynnin perusteita.

Sisältö:

  • Mitä sosiaalinen myynti (social selling) tarkoittaa käytännössä?
  • Miksi sosiaalinen myynti on tärkeää?
  • Millainen on asiakkaan ostoprosessi tänä päivänä?
  • Mitä voimme oppia huippumyyjiltä?

 

 

Tässä osassa avataan sosiaalisen myynnin ensimmäistä elementtiä, eli markkinointia henkilöbrändin näkökulmasta.

Sisältö:

  • Mistä asioista voi lähteä liikkeelle oman henkilöbrändin rakentamisessa?
  • Millaista sisältöä someen kannattaa tuottaa markkinoinnin näkökulmasta?
  • Millainen sisältö tuottaa asiakkaalla arvoa ja vauhdittaa asiakkaan ostoprosessia?

Tässä osiossa avataan sosiaalisen myynnin toista elementtiä, eli myyntiä. .

Sisältö:

  • Mistä voi lähteä liikkeelle myyntityön tekemisessä somessa?
  • Miten voi tunnistaa myyntimahdollisuuksia somessa?
  • Kuinka some nivoutuu osaksi monikanavaista myyntiä?
  • LinkedIn kontaktointikanavana

Tässä osassa kuulet, miten sosiaalinen myynti sulautuu myyntiprosessiin.

Sisältö:

  • Miten sosiaalinen myynti sulautuu osaksi myyntiprosessia?
  • Millaisilla askelilla kannattaa edetä, jotta somesta saa aitoja myyntituloksia?

Tässä osassa tehdään yhteenveto koulutuksen keskeisistä opeista.

Sisältö:

  • Miten sosiaalisessa myynnissä voi tehdä aidosti tulosta?
  • Miten suunnitelmallisen sosiaalisen myynnin voi ottaa osaksi kiireistä arkea?
  • Miten siirrytään somettelusta sosiaaliseen myyntiin?

Kouluttaja

Oona Kankkunen

Oona Kankkunen

Network & Growth

Oona on modernin myynnin valmentaja, social selling- ja ajatusjohtajuus kouluttaja, Keynote-puhuja, tietokirjailija, ja yrittäjäperustaja @ Network & Growth. Oona luotsaa vuonna 2020 perustamaansa Network & Growth yritystä, jonka missio on auttaa yrityksiä myynnin ja tunnettuuden kasvussa uudistamalla myyntiä ja yhdistämällä markkinointia.

Network & Growthilla Oona on päävalmentajana digitaalisen myynnin muutoksessa, joka tuo mukanaan markkinoinnin yhteistyön ja moderneja toimintamalleja, kuten social sellingin, ajatusjohtajuuden ja monikanavaisen myynnin pelikirjat.

Ennen yrittäjyyttä Oona valmensi myyntiä yli 10 vuotta päivätyökseen eri yrityksissä, jossa hän rakensi asiakaskohtaamisen malleja ja myynnin pelikirjoja. B2B-myynnissä hän on ollut myynnin vastuurooleissa mm. IT, henkilöstöpalvelut ja rakentamisen toimialoilla.

Oona on puhunut viime vuodet intohimoisesti modernin myynnin muutoksen tarpeen puolesta ja markkinoinnin yhdistämisestä myyntiin. Hänen ammattisydämensä sykkii uuden ajan myynnin kehittämiselle ja sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyön parantamiselle.

Ilmoittaudu tästä mukaan
Maksuton jäsenille
Lisätiedot ja tietosuoja-asiat

Kysyttävää?
Lisätietoa saat sähköpostitse akatemia@yrittajat.fi.

Tietosuoja-asioissa ota yhteyttä: heidi.jantti@yrittajat.fi.