YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Vie yrityksesi TikTokiin
- Suomen Yrittäjät
Olisiko TikTok yrityksellesi kanava löytää asiakkaita ja saada uudenlaista näkyvyyttä?
TikTok on yksi nousevista sosiaalisen median kanavista ja sen käyttäjämäärä on Suomessakin kasvanut jo yli miljoonaan käyttäjään. Millaisia mahdollisuuksia Tiktok tarjoaa yrityksille? Millaisen kohderyhmän yritys voi TikTokista tavoittaa? Millä eri tavoin yritys voi olla läsnä TikTokissa? Mitkä kanavan lainalaisuudet on otettava huomioon yrityssisältöä suunniteltaessa? Mm. näihin kysymyksiin saat vastauksia tässä koulutuksessa.
Koulutuksen sisältöä
- Tiktok pähkinänkuoressa – millaisesta kanavasta on kyse
- Miten TikTok-videoita tehdään – kuvaaminen, editointi ja julkaisu
- Viestintä TikTokissa – yhteisöllisyys ja vuorovaikutus
- Mitä tulee huomioida sisällöntuotannossa eli kanavatietoisuus
- Maksettu mainonta – TikTok Ads Manager
- Millaista dataa TikTokista saa irti
- Missä mennään TikTokin tietoturvassa juuri nyt
Koulutus on suunnattu yrittäjille ja yritysten työntekijöille, jotka haluavat oppia toteuttamaan markkinointia ja mainostaa TikTokissa.
Kouluttaja
Heli Annala
Strategist, LM Someco Oy
Heli Annala on kokenut monimediamarkkinoija ja sosiaalisen median ammattilainen ja Helin sydän sykkii strategialle, sisällöille ja sosiaaliselle myynnille. Hän kouluttaakin mielellään henkilöbrändäyksestä, työnantajamielikuvasta ja
sosiaalisen median mahdollisuuksista osana markkinointimixiä.
Helillä on takana pitkä ura tv-alalta, joten liikkuvan kuvan sisällöt, luovat toteutukset ja monimediaisuus ovat hänen erikoisalaansa. Strategisen sisältömarkkinoinnin, laadukkaan sisällöntuotannon ja digitaalisen vuorovaikutuksen avulla yrityksillä on mahdollisuus kehittää brändimielikuvaansa, jättää muistijälki ja erottua joukosta edukseen – siihen Heli haluaakin innostaa ja kannustaa valmennuksissaan.