YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Vinkkejä vastuullisuusviestinnän viidakkoon
- Suomen Yrittäjät
Mitä kuluttajat odottavat yrityksiltä?
Vastuullisuus ei ole pelkästään pientä porukkaa kiinnostava aihepiiri. Jo 67 % kuluttajista pitää vastuullisuutta tärkeänä omissa arjen päätöksissään ja valinnoissaan.
Millaisia odotuksia kuluttajilla on yritysten vastuullisuudesta? Miten vastuullisuudesta kannattaa viestiä ja miten vältät viherpesun markkinoinnissa?
Saat webinaarista ajankohtaista tietoa siitä, kuinka kuluttajat tekevät arjen valintoja. Tarjoamme myös käytännönläheisiä vinkkejä oman yrityksesi vastuullisuudesta viestimiseen.
Webinaari on suunnattu erityisesti pk-yrittäjille ja kaikille heille, jotka ovat kiinnostuneet kehittämään yrityksensä vastuullisuusviestintää.
Tule mukaan oppimaan vastuullisuusviestinnästä!
Maksuton webinaari järjestetään Suomen Yrittäjien ja Sanoma Median yhteistyönä ja se on avoin kaikille kiinnostuneille.
Kouluttajat
Tiina Kosonen
Insight Strategi, Sanoma
Tiina Kosonen työskentelee Sanomalla Insight Strategina. ”Haastavimmat aiheet ovat aina kiinnostavimpia, tämän takia olen erikoistunut mm. vastuullisuuden ja B2B-päättäjien tutkimiseen. Innostun erityisesti asiakasymmärryksen löydöksistä, joiden perusteella luodaan vaikuttavampaa markkinointia ja sitä kautta liiketoiminnan kasvua.”
Ritva Lassila
viestintäpäällikkö, Sanoma
Ritva Lassila vastaa viestintäpäällikkönä vastaa Sanoman B2B-markkinoinnissa sisällöntuotannosta ja vastuullisuustyön kehittämisestä. ”Yhteinen etumme on, että kuluttajat voivat luottaa yritysten vastuullisuusviesteihin. Olen innostunut siitä, että voin osaltani auttaa yrityksiä luovimaan vastuullisuusviestinnän viidakossa.”