YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

- Lounas
Rastor lounas: Asiakasarvon näkyväksi tekeminen myynnin tueksi
- Kuopion Yrittäjät
Rastorin 20.5. klo 11-13 Kummin Aitassa isännöimällä lounaalla aiheen asiantuntija on Piirre C Oy:n Jenni Pääkkönen.
Miksi asiakasarvon näkyväksi tekeminen on tärkeää?
Yritykset saattavat olettaa, että asiakas ymmärtää palvelun tai tuotteen arvon itsestään, mutta usein näin ei ole.
Asiakasarvon näkyväksi tekeminen tarkoittaa:
-Konkreettisia esimerkkejä ja dataa siitä, miten palvelu hyödyttää asiakasta.
-Helposti ymmärrettäviä viestejä ja visuaalisia työkaluja, jotka auttavat asiakasta hahmottamaan hyödyt.
-Myynnin ja asiakaskohtaamisten rakentamista niin, että ne pohjautuvat asiakkaan tarpeisiin eikä vain tuotteen ominaisuuksiin.
Asiakasarvon ymmärtäminen ja näkyväksi tekeminen auttaa yrityksiä myymään paremmin, rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja erottumaan kilpailijoista.
Lämpimästi tervetuloa lounaalle kuulemaan mielenkiintoisesta aiheesta!
Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan 13.5. mennessä, huomioi kuitenkin että mukaan mahtuu 30 ensiksi ilmoittautunutta.