YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

Varsinais-Suomen Yrittäjät
Elli-Noora Nieminen, Luova Viesti
  • Koulutukset ja seminaarit

TY: From Followers to Sales training

Turku
  • Varsinais-Suomen Yrittäjät
  • Turun Yrittäjät

Koulutus järjestetään ensisijaisesti englanniksi ja mukaan ovat tervetulleita kaiken tasoiset puhujat. Vastaamme kysymyksiin myös suomeksi ja autamme koulutuksen aikana, mikäli esimerkiksi jotkin termit eivät ole tuttuja sinulle. Sinun ei tarvitse puhua tapahtuman aikana englantia, jos et halua. Tapahtumamme ovat myös erinomaisia paikkoja verkostoitua, oppia ja löytää uusia bisnesmahdollisuuksia sekä ystäviä. Mikäli sinulla herää minkäänlaista kysyttävää tästä tai muista tapahtumistamme, otathan yhteyttä tapahtuman yhteyshenkilöön karoliine.sirvidas@yrittajat.fi, 050 384 5456.

Some on monelle pienyritykselle elintärkeä markkinointikanava. Mitä somemarkkinointi
vaatii?

Miten kasvattaa omaa yleisöä somessa, sitouttaa seuraajat ja saada kauppaa?
Yhtä kaikille toimivaa hokkuspokkustemppua tai menestysreseptiä ei ole, mutta moni asia
yhdistää hyvin menestyviä sometilejä. Tässä koulutuksessa lähdetään liikkeille
perusasioista, jaetaan vinkkejä toimivan somestrategian rakentamiseen ja tulosten
seuraamiseen.
Mukaan kannattaa tulla, vaikka olisitkin ulkoistanut somen tekemisen tai suunnittelisit sitä
varsinkin, jos eri somekanavat ovat sinulle vieras toimintaympäristö. Parhaat tulokset
somessa syntyvät yhteistyöllä.

Koulutuksen sisältö:
A. Perusta tilit ja valitse kanavat
Perusasiat kuntoon
Rakenna toimiva somestrategia
Tee suunnitelma – ja noudata sitä
Seuraa tuloksia: näihin lukuihin kannattaa kiinnittää huomiota
B. Kasvata yleisöäsi somessa
Hyppää mukaan trendeihin: onko toimitusjohtajan pakko tanssia TikTokissa?
Orgaanista sisältöä, maksettua mainontaa vai molempia?
Someyhteistyön eri muodot: kannattaako vaikuttajamarkkinointi tai UGC?
C. Konvertoi näkyvyydestä kauppaa
Sitouta seuraajasi eri alustoilla
Varmista somen toimivuus osana ostopolkua
Rakenna kampanjoita ja viesti niistä

Lisätietoja kouluttajasta:
Kouluttajana toimii Luova Viestin yrittäjä Elli-Noora Nieminen, jolla on kokemusta yritysten ja järjestöjen sometilien kasvattamisesta, seuraajien sitouttamisesta ja somen käyttämisestä myyntiä tukevana työkaluna. Lisäksi Elli-Noora on työssään koordinoinut vaikuttajamarkkinointikampanjoita eri kokoisten yritysten, vaikuttajien ja brändien kanssa.

Tutustu kouluttajaan ja portfolioon: 

https://linktr.ee/luovaviesti
luovaviesti.fi
Somessa @luovaviesti
LinkedInissä: www.linkedin.com/in/ellinooranieminen

Ilmoittaudu mukaan! Paikkoja rajattu määrä. Mikäli et pääsekään osallistumaan, niin peruutathan osallistumisesi lyytin kautta tai ilmoita yhteyshenkilölle viim. 24h ennen tapahtumaa. Koulutus on arvokas jäsenetu ja siitä peritään 35€:n no show -maksu, mikäli et ilmoita peruuntumisesta.

How to use social media as an effective marketing tool for SMES?


Sign up for marketing training by Luova Viesti that is held mainly in English! Coffee and light breakfast included.

Social media is a vital marketing channel for many small businesses. What does social
media marketing require? How can you grow your audience on social media, engage your
followers, and generate sales?

There is no one-size-fits-all magic trick or success recipe, but many things are common
among highly successful social media accounts. This training will start with the basics,
share tips on building an effective social media strategy, and how to track results.
It’s worth participating even if you have outsourced your social media management or are
considering it, especially if the various social media channels are unfamiliar to you. The
best results on social media come from collaboration.

Training content:
A. Set up accounts and choose channels

  • Get the basics right
  • Build an effective social media strategy
  • Make a plan – and stick to it
  • Track results: pay attention to these numbers

B. Grow your audience on social media 

  • Jump on trends: does the CEO have to dance on TikTok?
  • Organic content, paid advertising, or both?
  • Different forms of social media collaboration: is influencer marketing or UGC worth it?

C.Convert visibility into sales 

  • Engage your followers on different platforms
  • Ensure the effectiveness of social media as part of the purchase path
  • Build campaigns and communicate about them

More information about the trainer:
The training is held by Elli-Noora Nieminen, entrepreneur at Luova Viesti, who has experience in growing social media accounts for businesses and organizations, engaging followers, and using social media as a tool to support sales. Additionally, Elli-Noora has coordinated influencer marketing campaigns with companies, influencers, and brands of various sizes.

Get to know the Elli-Noora and view her portfolio:
https://linktr.ee/luovaviesti
luovaviesti.fi
On social media: @luovaviesti
On LinkedIn: www.linkedin.com/in/ellinooranieminen

Sign up below. Limited spots available.

If you are unable to attend, please cancel your participation through Lyyti or inform the contact person no later than 24 hours before the event. The training is a valuable member benefit, and a €35 no-show fee will be charged if you do not notify us of the cancellation.

Ilmoittaudu tästä mukaan
Avaa pop-up -ikkuna