Kala-alan yritykset hakivat messukokemuksia Euroopasta – “kun ansaitset asiakkaan luottamuksen, kaikki ovet aukeavat”
Suomen elintarvikevienti käy nyt kuumana. Kala-alan yritykset hakivat nostetta Brysselin seafood-messuilta.
Suomen elintarvikevienti käy nyt kuumana. Kala-alan yritykset hakivat nostetta Brysselin seafood-messuilta.
Geopark -hanke kokoaa yhteen geomatkailun kehittämisestä kiinnostuneet Lahden seudun matkailuyritykset.
Kuluttajien tärkeimpiä valintoja ohjaavia tekijöitä ovat yksilöllisyyden kokemus, omaan ja perheen hyvinvointiin panostaminen sekä helppo ja mukava asiointi.
Lapinjärveläinen yritys sai soiton Yrityskanta -nimisestä nettihakemistopalvelusta. Soittaja väitti soittavansa kunnan nimissä ja päivittävänsä rekisterin tietoja.
Suurimmat markkinoinnin kehityksen esteet ovat osaaminen, toimintatavat ja rakenteet.
Lahtelainen kampaamoalan yrittäjä, itsensä kampaamokuningattareksi brändännyt Kati Mouhu kaipaa alalle lisää markkinointialan osaamista.
Kiinteistövälitysalalla Suomen parhaiden joukkoon noussut Andrei Koivumäki on onnistunut myös itsensä brändäämisessä. Nyt hän kertoo, miten se onnistui.