SuomiAreenalle uusi pääyhteistyökumppani: Teemana tulevaisuuden osaaminen
Viime viikolla päättynyt SuomiAreena onnistui nostamaan selvästi tavoittavuuttaan sosiaalisessa mediassa.
YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.
Viime viikolla päättynyt SuomiAreena onnistui nostamaan selvästi tavoittavuuttaan sosiaalisessa mediassa.
Helsingin Sanomien mukaan ravintoloitsijat ja kahvilanpitäjät odottavat ensi viikon valtionpäämiesten kohtaamista maltillisin mielin.
Vaikuttajamarkkinointi tarjoaa yrityksille ja brändeille mahdollisuuden tarttua tarkasti rajattuun kohderyhmään sopivan vaikuttajan avulla. Myynnin ammattilainen ja sosiaalisen myyntityön kuningattareksi kutsuttu…
Markkinointi-iltamien kiertue tavoitti noin 7000 yrittäjää. Ensi syksynä kiertue jatkuu tärkeällä teemalla: Myynnin pelko on konkurssin alku!
Tuoreen väitöstutkimuksen mukaan suositteluviestintä on matkailuorganisaatioille suuri mahdollisuus.
Moni kantaa mukanaan täysin vääriä mielikuvia siitä millaisia myyjät ovat ja millainen hyvän myyjän pitäisi olla. Myynti-iltamat vastaa juuri tähän…
Urakka-Foorumissa koneurakoitsijat voivat markkinoida palveluitaan asiakkaille sekä verkostoitua muiden urakoitsijoiden kanssa. Asiakkaat voivat puolestaan etsiä sopivia tekijöitä palvelussa.
Sisäpuutarhaa luonnehditaan maailmanlaajuisesti nopeasti kasvavaksi trendiksi.
Kuluttajat kaipaavat tietoa henkilötietojen käytöstä yrityksissä. 76 prosenttia suomalaisista on huolestunut siitä, miten yritykset kyseisiä tietoja käyttävät.
Lähes 70 prosenttia suomalaisista pitää kotimaan matkailun hinta-laatusuhdetta tyydyttävänä tai hyvänä.