Asiakaspalvelijoita tarvitaan automaattien rinnalle
Useimmat suomalaiset käyttävät mielellään itsepalvelua yksinkertaisten asioiden hoitamisessa, esimerkiksi matkalippujen ostamisessa. Ongelmien ilmaantuessa kaivataan henkilökohtaista palvelua.
YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.
Useimmat suomalaiset käyttävät mielellään itsepalvelua yksinkertaisten asioiden hoitamisessa, esimerkiksi matkalippujen ostamisessa. Ongelmien ilmaantuessa kaivataan henkilökohtaista palvelua.
Muihin pohjoismaalaisiin verrattuina suomalaiset ostavat eniten kansainvälisistä verkkokaupoista. Suomen Yrittäjät on huolestunut tästä, koska suomalaiset yritykset hyödyntävät esimerkiksi Ruotsia todella…
Mikkeliläinen lemmikkitarvikeliike lopettaa, koska verkkokauppa vei asiakkaat (LS 6.9). Yrittäjän turhautuminen on helppo ymmärtää. Miksi asiakkaat eivät arvosta ja käytä…
Sosiaalisen myynnin kärkinimi listaa 10 suomalaista, joiden ajatusten ja kokemusten kautta voi ammentaa ajatuksia omaan myyntiin ja markkinointiin.
Asiakasilo Oy etsii lauttasaarelaisia yrityksiä ja yhteisöjä mukaan rakentamaan ja testaamaan mobiilisovellusta, jonka avulla ne voivat kootusti yhdessä markkinointi- ja…
Brändi = maine, mielikuva ja tarina. Isolta yritykseltä brändäys onnistuu, mutta miten yhden–kahden hengen kampaamo tai autokorjaamo voi brändätä itseään?…
Valokuvauskoppien vuokraamista ja vain vakituisia työntekijöitä välittävä rekrytointiyritys. Siinä pari poimintaa Yritys2017-messujen osastojen tarjonnasta.
Yritys2017- tapahtuma tuo vinkkejä kasvuun ja kansainvälistymiseen sekä kokoaa yli 1000 yrittämisestä kiinnostunutta kävijää saman katon alle.
Elisa laajentaa asiakasvuorovaikutuksen palveluitaan markkinoinnin ja myynnin automaation sekä digitaalisen asiakaspalvelun alueille.
Facebookin käyttö kasvaa Suomessa edelleen, etenkin aikuisten keskuudessa. Nuoret suosivat suljettuja palveluita kuten Snapchattia ja Whatsappia.