Vinkkejä vastuullisuusviestinnän viidakkoon
Mitä kuluttajat odottavat yrityksiltä? Vastuullisuus ei ole pelkästään pientä porukkaa kiinnostava aihepiiri. Jo 67 % kuluttajista pitää vastuullisuutta tärkeänä omissa…
Mitä kuluttajat odottavat yrityksiltä? Vastuullisuus ei ole pelkästään pientä porukkaa kiinnostava aihepiiri. Jo 67 % kuluttajista pitää vastuullisuutta tärkeänä omissa…
Suomen vastuullisin tuote -kilpailu on käynnistynyt nyt toista kertaa. Kategorioina ovat ruoka ja juoma, pukeutuminen ja hyvinvointi sekä koti ja…
Viestinnän asiantuntijan Hannu Medinan mukaan Suomi voisi houkutella nykyistä enemmän sateenkaarimatkailijoita, jos erityisesti hotellit ja ravintolat markkinoisivat selkeämmin sateenkaariystävällisyyttään.
Onko toimialasi kuluttajapalveluiden kauppa? Kuluttajapalveluita ovat mm. korjaus- ja kunnostuspalvelut, huonekalujen entisöinti, puutarhasuunnittelu ja kauneudenhoitopalvelut. Myös digitaaliset palvelut kuten videoiden…
Vältä kuluttajansuojan sudenkuopat Kuluttajansuojalaki on muuttunut viime aikoina erityisesti tavaran kauppaa koskevien virhesäännösten, myyjän vastuiden ja takuusäännösten osalta sekä digitaalisten…
Tiedätkö, miten pienyrittäjänä pääset alkuun vastuullisuustyössä? Tiesitkö, että 45 % suuryrityksistä aikoo vaihtaa toimittajia tai alihankkijoita vastuullisuustavoitteiden vuoksi lähitulevaisuudessa. (Lähde:…
– Suomalaiset metsät tarjoavat hyvän mahdollisuuden kompensoida päästöjä. Hiilineutraaliuteen vievä päästöhyvityshanke kannattaa kuitenkin valita huolella ja kriittisesti, sanoo Innofor Finlandin…
Järjestämme syksyllä 2023 jäsenyrityksille kolme vastuullisuustyöpajaa, joissa yrittäjät voivat suunnitella ja laatia oman yrityksensä vastuullisuusohjelmaa. Työpajojen ohjelmat julkaistaan myöhemmin, mutta…
Järjestämme syksyllä 2023 jäsenyrityksille kolme vastuullisuustyöpajaa, joissa yrittäjät voivat suunnitella ja laatia oman yrityksensä vastuullisuusohjelmaa. Työpajojen ohjelmat julkaistaan myöhemmin, mutta…
Järjestämme syksyllä 2023 jäsenyrityksille kolme vastuullisuustyöpajaa, joissa yrittäjät voivat suunnitella ja laatia oman yrityksensä vastuullisuusohjelmaa. Kaikki työpajat järjestetään omilla teemoillaan,…