YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

Ginivalmistajan brändijohtajasta vuoden Markkinointihenkisin insinööri
Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkäsen mukaan Suomi tarvitsee lisää markkinointitaitoja.
Ginivalmistaja Kyrö Distilleryn brändijohtaja, diplomi-insinööri Mikko Koskinen on voittanut Markkinointihenkisin insinööri 2017 -kilpailun.
Kilpailun järjestäneen Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL:n mukaan ”Koskisen panos kaikissa markkinointiin liittyvissä valinnoissa on ollut merkittävä”.
– Hänen johdollaan Kyröstä on tullut kokonaisvaltaisen markkinointiajattelun tyylipuhdas esimerkki, MTL perustelee.
Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkäsen mukaan Suomessa on hyvät innovointikyvyt ja korkeatasoinen osaaminen.
– Tarvitsemme lisää markkinointitaitoja, jotta voimme hyödyntää osaamisemme kansainvälisesti menestyväksi bisnekseksi. Mikko Koskinen ja hänen työnsä on loistava esimerkki siitä, miten insinööri- ja markkinointiosaamista yhdistämällä saadaan tuloksia aikaiseksi, sanoo kilpailun päätuomarina toiminut ministeri Mykkänen.
toimitus (at) yrittajat.fi
Kuva: Kyrö Distillery