Kuvassa Toiveen tiimi.

Kansainvälisille markkinoille tähtäävä jyväskyläläinen RIVA Clothing vaihtaa nimensä Toiveeksi

Palkittu kasvuyritys uudistaa brändiään ja avaa Jyväskylän keskustaan showroomin. Vuoden nuoreksi yritykseksi 2023 valittu RIVA Clothing on suuren muutoksen edessä. RIVA tunnetaan jatkossa nimellä Toive.

“Toive on kestävää muotia, sekä aidosti asiakkaiden toiveista rakentuva brändi.”- Eeva Geier, luova johtaja

TOIVEET ON TEHTY TOTEUTETTAVAKSI

“Me toteutamme toiveesi.”

RIVA Clothing päätyi nimenmuutokseen, koska kansainvälistyminen nykyisellä nimellä ei ollut mahdollista. Yrittäjien, Rikun ja Eevan nimistä muodostettu RIVA on jo Euroopassa käytössä, joten ainoa suunta oli luoda jotain aivan uutta.

“Vaikka nimenmuutos tuntui ensin suurelta projektilta, aloimme nopeasti nähdä enemmän mahdollisuuksia, kuin uhkia. Pystymme nyt kirkastamaan kilpailuetuamme, eli asiakkailta saadun tiedon hyödyntämistä koko toimintamme suunnittelussa.”- Riku Keihäsniemi, toimitusjohtaja

KANNATTAVAA JA VASTUULLISTA KASVUA

Yritys on viime vuosina kasvanut kannattavasti, vuonna 2023 liikevaihto kasvoi 70%. Sekä tiimin koko, että neuvonantajien määrä on kasvanut. Viime vuonna tehty suuri verkkokauppaprojekti toteutettiin kansainvälistä kasvua priorisoiden, kuitenkin ydinasiakkaiden toiveiden pohjalta.

Yksi toiminnan tärkeimmistä kulmakivistä on ollut systemaattinen hallitustyöskentely, joka on mahdollistanut yrityksen strategian mukaisen kasvun. Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu kasvun jatkaminen laajemmassa markkinassa vastuullisuudesta tinkimättä yhdessä samojen arvojen jakavien kumppanien kanssa.

KESKUSTAAN KUHINAA JA KAUNIS KOHTAAMISPAIKKA

“Asiakkaiden tarve sovittaa tuotteita ei ole vähentynyt. Haluamme palvella asiakkaita ja siksi nimenmuutoksen myötä avaamme upean showroomin keskustaan. Pidämme myös keskustan elvyttämistä ja mielenkiintoisten kohtaamispaikkojen lisäämistä tärkeänä asiana. ” – E.Geier

Showroomin avajaiset ovat keskiviikkona 7. elokuuta, Yliopistonkatu 32 . Showroomilla pääset sovittamaan tuotteita, noutamaan verkkokauppatilauksia sekä tietysti myös ostamaan vaatekaapin kulmakiviä.

“Asiakkaiden osallistaminen sekä aito kohtaaminen ovat kasvavia trendejä muodin alalla. Ennusteet näyttävät, että tulemme ylittämään tämän vuoden 1,7 miljoonan liikevaihtotavoitteen ja asiakastyytyväisyys on korkeammalla, kuin koskaan aiemmin. Uskon, että olemme siis oikealla tiellä.”- R.Keihäsniemi