YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
M&M: Raivokkaasti markkinoiva lappilainen kauppias saa oman tv-ohjelman
Kun rahaa ei ollut markkinointiin, lähdettiin tekemään henkilöbrändiä, kertoo kauppias Sampo Kaulanen markkinoinnistaan.
Ylläksen Äkäslompolossa K-Market Jounin Kauppaa luotsaava Sampo Kaulanen saa pian oman shown TV5-kanavalla, kertoo Markkinointi&Mainonta.
Tv-ohjelma kertoo kauppias Kaulasen ja hänen vaimonsa, toimitusjohtaja Michele Kaulasen arjesta kaupan ja lapsiperheen pyörittämisessä. Kuvaukset alkavat Kaulasen mukaan pian, ja televisiossa tulokset nähdään tämän vuoden lopulla.
Rahaa ei ollut – malliksi Vesa Keskinen
Kaulanen on tunnettu yhteisöpalvelu Facebookissa kovasta markkinoinnistaan, arpajaisistaan ja koomisista videoistaan, joissa hän laittaa persoonaansa likoon.
– Meillä ei ollut alun perin oikein rahaa markkinointiin. Päätin silloin lähteä kehittämään henkilöbrändiä vähän niin kuin Vesa Keskinen aikanaan. Onhan tämä ollut pitkä tie ja paljon on saanut tehdä töitä. Toivotaan, että se loppujen lopuksi näkyy myös kassassa”, Kaulanen sanoo M&M-lehdelle.
Kyläkauppa kerää medioissa kaksi miljoonaa kävijää
Jounin Kaupan Facebook-sivulla on yli puoli miljoonaa seuraajaa. Sivun tiedoissa lukee ” Suomen hulluin kyläkauppa ja hulluimmat arvonnat!”.
Kaikkiaan Kaulasella on sosiaalisen median tileillään lähes kaksi miljoonaa viikkokävijää.
Jounin Kauppa on 10,3 miljoonan euron liikevaihdolla ja 20 työntekijän henkilökunnalla operoiva K-ketjun päivittäistavaramyymälä Kolarin kunnassa.
Videolähde Jounin Kaupan omasta Facebookissa jaetuista videosarjasta vuodelta 2015
Yrittäjäsanomat