YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.
Trampoliinipuiston kova lupaus: Ilmainen sisäänpääsy, jos ulkona 30 astetta – yrittäjä: ei kaduta
Pääkaupunkiseudulla toimiva Rush-trampoliinipuisto lupasi alkukesästä asiakkailleen alennusta ulkolämpötilojen mukaan. 20 asteesta ylöspäin jokainen aste vähentäisi sisäänpääsymaksua 10 prosentilla.
30 asteen kohdalla sisäänpääsy on siis ilmainen, 0 euroa.
Sitten tulivat helteet.
– Aurinkoisella säällä ihmiset loistavat poissaolollaan, joten kehittelimme vähän käänteistä kampanjaa, selittää Rushin toimitusjohtaja Mikko Vihersalo.
Ilmaisen sisäänpääsyn, 30 asteen raja on näkynyt Rushin kahden trampoliinipuiston kassoilla.
– Sosiaalinen media on täynnä kysymyksiä, että joko nyt. Vaikka oltaisiin asteen päässä rajasta. Kassoiltakin on käännytty pois, jos lämpötila on ollut 29 astetta.
Vihersalon mukaan asiakkaita on ollut kampanjan aikana ”paremmin”.
– Keräämme tällä näkyvyyttä. Myymme sitten muita tuotteita, juotavaa ja syötävää.
Kaduttaako kampanja?
– Ei kaduta, ei se ole ollut pettymys. Okei, tästä kesästä tuli todella pitkä, kampanja on ollut päällä koko ajan. Vain yksi sadeviikko heinäkuun alussa.
– Varmaankin vähän tätä viilaamme. Tutkimme onnistumiset. Otamme tulevaisuudessa irti tämän saamasta huomioarvosta. Ehkä rajaamme sitä[kampanjaa] jotenkin, teemme esimerkiksi lyhyemmän aikavälin, Vihersalo tuumii.
Trampoliinipuiston hellekampanjasta uutisoi Talouselämä.
Pasi Lehtinen
pasi.lehtinen (at) yrittajat.fi
Kuvituskuva: Istockphoto