YRITTÄJÄ, tule mukaan omiesi pariin! Liity Yrittäjiin.

JÄSEN, oletko jo ladannut Yrittäjät-sovelluksen puhelimeesi? Lataa sovellus Androidille tai Applelle.

29.5.2019 klo 13:50
Uutinen

Yrittäjän podcastin uusin jakso on julki! Kuuntele ja opi, miten hyödynnät lisättyä todellisuutta

Yrittäjän podcastin uusimmassa jaksossa kuullaan salolaisen Broomu Digitalsin kokemuksia lisätyn todellisuuden hyödyntämisestä.

Yrittäjän podcast on edennyt neljänteen jaksoon. Tällä kertaa aiheena on AR eli lisätty todellisuus (engl. artificial intelligence).

Suomessa AR:ää pidetään uutena teknologiana ja jotkut saattavat luulla sitä ohimeneväksi ilmiöksi. Sitä AR ei missään nimessä ole, ainakin jos asiaa kysyy alan ammattilaisilta.

Lisättyä todellisuutta on käytetty aktiivisesti muutamia vuosia kiihdyttämään yritysten markkinointia ja näkyvyyttä. Osallistava ja pelillinen sisältö vie markkinointiviestiä rennolla ja hauskalla tavalla eteenpäin.

Turkulais-salolainen Broomu Digitals on edelläkävijä AR:n hyödyntämisessä Suomessa. Broomu on toteuttanut muun muassa Kanes -limonadin AR -kampanjan, joka on huomioitu Yhdysvaltoja myöten.

– AR tulee nyt lujaa ja tulee jäädäkseen, Broomu Digitals Oy:n toimitusjohtaja Tuukka Kahila uskoo. Kahila on podcastin vieraana.

Yrittäjän podcastin uusimmassa jaksossa kuulet, miten lisättyä todellisuutta voidaan käyttää yritysten markkinoinnissa. Jaksossa keskustellaan myös AR:n tulevaisuudennäkymistä.

Yrittäjäsanomat

toimitus (at) yrittajat.fi